مذهبی

دعا برای صبر و تحمل (سریع الاجابه و مجرب)

در این مطلب از سایت تریپ لند دعا برای صبر و تحمل (سریع الاجابه و مجرب) را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

داشتن صبر و تحمل یکی از صفت های خوب و نیکویی می باشد که برای هر انسانی در زندگی واجب است. صبور بودن سبب می شود افراد بتوانند در هر زمانی تصمیمات درست و محتاطانه ای بگیرند. در این میان افرادی هستند که بسیار عجول می باشند و صبر ندارند. در ادامه دعا برای صبر و تحمل نوشته شده است که می توانید برای زیاد شدن صبر و تحمل بخوانید.

دعا برای زیاده شدن صبر و تحمل

این دعا را در هنگام غروب بین نماز مغرب و عشا بخوانید. هفت شب پشت سر هم این دعا را با خاوص نیست بخوانید تا صبر و تحمل شما زیاد شود و حاجت روا شوید.

اللهم انی أعوذ بک الیوم فاعذنی، و استجیر بک الیوم من جهد البلاء فاجرنی و استغیث بک الیوم فأغثنی، (و أستصرخک الیوم علی عدوک و عدوی فأصرخنی،) و استنصرک الیوم فانصرنی،و استعین بک الیوم علی امری فأعنی،و أتوکل علیک فاکفنی، و اعتصم بک فاعصمنی،و آمن بک فامنی، و أسألک فاعطنی،و استرزقک فارزقنی، و أستغفرک فاغفر لی، و ادعوک فاذکرنی، و استرحکم فارحمنی

دعا مجرب برای صبور بودن

در روایاتی از امام صادق (ع) آمده است دست خود را بر روی قلب گذاشته سپس این دعا را بخوانید تا روحتان آرامش پیدا کند و صبر و تحمل شما زیاد شود.

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی 

خواندن سوره والعصر بسیار برای بالا بردن صبر توصیه شده است.

دعا سریع الاجابه برای بالا بردن تحمل

برای بالابردن تحمل و صبر زیاد چند ذکر را به طور روزانه تکرار کنید و به طور معجزه آسایی شاهد بالارفتن صبر خود خواهید بود.

  •  اگر شخصی بسیار عجول است و هیچوقت صبر ندارد این ذکر را روزی 100 مرتبه تکرار کند. به ذکر ” حسبنا الله  و نعم الوکیل” سوره آل عمران آیه ۱۷۱  پناه ببرد.
  • ذکر ” لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین ”  سوره مبارکه انبیا آیه ۸۷
  • ذکر لاحول ولا قوت الا بلا هو العلی و العضیم بسیار برای بالابردن تحمل موثر است.

تریپ لند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا