مذهبی

دعا برای ذهن آشفته (مجرب و فوری)

در این مطلب از سایت تریپ لند دعا برای ذهن آشفته (مجرب و فوری) را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

اگر ذهن آشفته ای دارید و مدام به چیزهای منفی فکر می کنید و آرام قرار ندارید. دعاهایی را که برای ذهن آشفته در ادامه مطلب نوشته شده است را بخوانید تا بتوانید آرامش را به درون خود ببرید و ذهن آرامی داتشه باشید.

دعا فوری برای ذهن آشفته

اگر دچار آشفتگی ذهنی هستید و آرامش ندارید این دعا را 7 مرتبه بخوانید سپس یک دست خود را بر روی قلبتان بگذارید و 7 مرتبه یا الله بگویید. این دعا از امام صادق (ع) نقل شده است:

بسم الله أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی

حضرت محمد (ص) در روایاتی فرمودند اگر فردی دچار آشفتگی ذهنی بود این ذکر را هر روز تکرار کند تا به آرامش برسد:

إِنَّهُ مَن أقبَلَ إلَی اللهِ بِقَلبِهِ جَعَلَ اللهُ قُلوبَ العِبادِ مُنقادَةً إلَیهِ بِالمَوَدَّةِ وَالرَّحمَةِ

دعا مجرب برای آرامش ذهن آشفته

اگر می خواهید ذهنی آرام داشته باشید این دعا را در غروب پنجشنبه بخوانید سپس دستان خود را رو به آسمان بلند کنید و آیه آیت الکرسی را نیز بخوانید تا قلب و ذهنتان به آرامش برسد.

«أَصْبَحْتُ‏ فِی‏ ذِمَّةِ اللَّهِ‏ وَ ذِمَّةِ مَلَائِکَتِهِ وَ ذِمَمِ أَنْبِیَائِهِ وَ رُسُلِهِ عَلَیْهِمُ السَّلَامُ وَ ذِمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ ذِمَمِ الْأَوْصِیَاءِ مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ عَلَیْهِمُ السَّلَامُ آمَنْتُ بِسِرِّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلَانِیَتِهِمْ وَ ظَاهِرِهِمْ وَ بَاطِنِهِمْ‏ وَ أَشْهَدُ أَنَّهُمْ فِی عِلْمِ اللَّهِ وَ طَاعَتِهِ کَمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه»

برای آرام شدن ذهن چکار کنیم؟

نزدیک بودن به خداوند همیشه سبب آرامش ذهن و روح شما می شود. قرآن بخوانید و ذکر بگویید.

دوش گرفتن ذهن شما را آرام می کند.

نماز بخوانید.

پیاده روی و ورزش کردن

ذکر حسبنا الله و نعم الوکیل و ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله را در طول روز تکرار کنید.

خواندن سوره حمد باعث ایجاد آرامش در جسم و روح شما می شود.

تریپ لند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا