مذهبی

دعا برای درمان وسواس / دعا قوی و مجرب برای رفع وسواس

در این مطلب از سایت تریپ لند دعا برای درمان وسواس / دعا قوی و مجرب برای رفع وسواس را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

وسواس نوعی اختلال روان است و ممکن است زندگی روزمره فرد مبتلا بسیار تحت تاثیر قرار دهد. را دشوار کند. درمان وسواس معمولاً یک روند طولانی است. برای درمان فوری بیماری وسواس می توانید دعاهایی را که در ادامه نوشته شده است را بخوانید. این دعاها برای درمان وسواس بسیار مفید و موثر می باشد.

دعا برای درمان وسواس

این دعا را چهل روز پشت سر هم بخوانید تا بیماری وسواس از بین برود.

«اللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنْ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ اللَّهُمَّ نَقِّنِي مِنْهُ كَمَا نَقَّيْتَ الثَّوْبَ الْأَبْيَضَ مِنَ الدَّنَسِ اللَّهُمَّ أَنْتَ الْمُسَوِّرُ، وَأَنْتَ الْمُخَيِّرُ، لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِكَ»

ترجمه فارسی دعا فوق: “خدايا، من پناه مي‌برم به تو از وسواس خفته در درونم. خدايا، مرا از آن پاك ساز همچون كه لباس سپيد را از گرد و خاك پاك مي‌كنى خدايا، تو آن كسى هستى كه بدترین مشکلات را رفع مى‌ كنى، و تو آن كسى هستى كه تصميم‌ها را گيرا مى‌ كنى، و برترى و قوتى ما جز با تو نيست.

این دعا را در یک کاغذ تمیز بنویسید و در یک ظرف آب بی اندازد تا شسته شود سپس آن را بنوشید.

يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُمُ الرَّسُولُ بِالْحَقِّ مِن رَّبِّكُمْ فَآمِنُوا خَيْرًا لَّكُمْ وَإِن تَكْفُرُوا فَإِنَّ لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لَا تَغْلُوا فِي دِينِكُمْ وَلَا تَقُولُوا عَلَى اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ إِنَّمَا الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ رَسُولُ اللَّهِ وَكَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَىٰ مَرْيَمَ وَرُوحٌ مِّنْهُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَلَا تَقُولُوا ثَلَاثَةٌ انتَهُوا خَيْرًا لَّكُمْ إِنَّمَا اللَّهُ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ سُبْحَانَهُ أَن يَكُونَ لَهُ وَلَدٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا.

برای رفع بیماری وسواس این دعا را را هفت مرتبه با خلوص نیت بخوانید.

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی.

برای درمان وسواس چه سوره ای بخوانیم

یکی از سوره‌هایی که دارای تأثیرات مثبت بر روحیات و درمان وسواس شناخته می‌شود، سوره‌ی ناس است. برای درمان وسواس، می‌توانید این سوره را به صورت مداوم و هر روز با ایمان بخوانید تا بیماری وسواس از شما دور شود.

همچنین، سوره‌ی فلق نیز به عنوان سوره‌ ای در مقابل وسواس و انرژی‌ های منفی توصیه می‌ شود، بنابراین، شما می‌ توانید به تلاوت مداوم این سوره روی زندگی‌ تان تمرکز کنید. زمانی که مشغول کار هستید این سوره را آرام آرام و زیر لب زمزمه کنید.

در روایاتی آمده است که پیامبر به شخصی که از بیماری وسواس رنج می برد فرمود: آیات (46 و 45) سوره اسراء را بخواند بعد از بیماری وسواس به طور کامل از آن شخص دور می شود.

تریپ لند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا