مذهبی

دعا برای دختر دار شدن (بهترین دعا برای اینکه فرزند شما دختر بشود)

در این مطلب از سایت تریپ لند دعا برای دختر دار شدن (بهترین دعا برای اینکه فرزند شما دختر بشود) را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

داشتن فرزند دختر و پسر فرقی ندارد مهم این است که خداوند به شما فرزندی سالم و صالح بدهد. در این شرایط باید به خواست خداوند راضی باشیم و برای هر چیزی که به ما داده است او را شکر کنیم. خداوند در قرآن می فرمایند:

لله ملك السموات و الارض يخلق ما يشاء يهب لمن يشاء اناثا و يهب لمن يشاء الذكور ؛ او يزوجهم ذكرانا و اناثا و يجعل من يشاء عقيما انّه عليم قدير.

ملک آسمانها و زمين از خداست، هر چه مى خواهد خلق مى كند، به هر كس بخواهد دختر و به هر كس بخواهد پسر مى دهد؛ و يا هم پسراني مى دهد و هم دخترانى، و هر كه را بخواهد عقيم مى كند كه او دانايى توانا است.

اما در این میان دعاهایی وجود دارد که برای دختر شدن فرزندتان می توانید آنها را بخوانید. در ادامه بهترین دعا برای دختر دار شدن را می خوانید.

بهترین دعا برای دختر شدن فرزند

برای دختر شدن فرزند این دعا را هنگام نماز صبح هفتاد مرتبه بخوانید بعد از اتمام آن 100 مرتبه ذکر سبحان الله را بگویید. ان شاالله محبت و لطف خداوند شامل حالتان می شود و فرزندی سالم و صالح نصیبتان خواهد شد.

مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَداً أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّةِ الْکُبْرَى وَ بِالْمُحَمَّدِیَّةِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّةِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلَّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجاً وَ مَخْرَجاً وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لَا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ‏ تَرْزُقُ مَنْ تَشاءُ بِغَیْرِ حِسابٍ‏.

دعا سریع الاجابه برای دختر دار شدن

خواندن این دعا احتمال دختردار شدن را زیاد می کند. این دعا را 40 روز پشت سر هم روزی یک مرتبه بخوانید.

اللَّهُمَ‏ إِنِّی‏ أَطَعْتُکَ‏ فِی‏ أَحَبِ‏ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدُ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدُ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ‏ یُولَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ.

دعا مجرب برای دختر دار شدن و بارداری آسان

این دعا را در یک برگه بنویسید و بر پهلوی زن باردار ببندید. خواندن این دعا و به همراه داشتن آن سبب می شود بارداری بر زن آسان تر شود و دختری سالم به او داده شود.

استَغِرُوا رَبِّکُم اِنَّهُ کانَ غفّارا یُرسَلُ السّماءُ عَلَیکُم مِدرارا وَ یُمِدُّکُم بِاَموالٍ وَ بَنینَ وَ یَجعَلُ لَکُم جَنّاتٍ وَ یَجعَلُ لَکُم اَنهارا

سخن آخر

انسان ها باید در هر شرایطی از چیزی که خداوند برای آنها مقدر کرده است راضی باشند. زیرا ممکن است صلاح فرد همانی باشد که خدا خواسته و او آن لحظه متوجه این موضوع نشود. اول از همه باید از خدا بخواهیم فرزندی سالم و با ایمان به ما ببخشد و اگر صلاح دانست دختر یا پسر باشد. انشاالله لطف و محبت خداوند شامل حال همه بندگان شود.

دعا معجزه آسا برای بارداری

تریپ لند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا